جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

به جامع ترین وبلاگ اخبار شهری خوش آمدید

تغییرات اقلیمی “بزرگترین تهدید برای سلامت بشر”

در آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) آمده است: سوختن سوخت های فسیلی ما را می کشد. به گزارش مجله رز ، دیروز (دوشنبه) سازمان بهداشت جهانی نسبت به تغییرات آب و هوایی جهانی هشدار داد و در گزارشی جدید هشدار داد که تغییرات آب و هوا به تنهایی “بزرگترین تهدید برای سلامت انسان” است. …

تغییرات اقلیمی “بزرگترین تهدید برای سلامت بشر” https://rosemag.ir/2021/10/12/تغییرات-اقلیمی-بزرگترین-تهدید-برای-سل/ Tue, 12 Oct 2021 16:25:30 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/10/12/تغییرات-اقلیمی-بزرگترین-تهدید-برای-سل/ در آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) آمده است: سوختن سوخت های فسیلی ما را می کشد. به گزارش مجله رز ، دیروز (دوشنبه) سازمان بهداشت جهانی نسبت به تغییرات آب و هوایی جهانی هشدار داد و در گزارشی جدید هشدار داد که تغییرات آب و هوا به تنهایی “بزرگترین تهدید برای سلامت انسان” است. …

در آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) آمده است: سوختن سوخت های فسیلی ما را می کشد.

به گزارش مجله رز ، دیروز (دوشنبه) سازمان بهداشت جهانی نسبت به تغییرات آب و هوایی جهانی هشدار داد و در گزارشی جدید هشدار داد که تغییرات آب و هوا به تنهایی “بزرگترین تهدید برای سلامت انسان” است.

گزارش سازمان بهداشت جهانی 10 توصیه برای دولت ها در ایجاد محیط های شهری مجدد ، حمل و نقل و تحرک و اجرای تغییر “عادلانه و فراگیر” در انرژی های تجدیدپذیر ارائه می دهد.

این گزارش هشدار می دهد: سوخت های فسیلی ما را می کشد. تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدید برای سلامت انسان استبه در حالی که هیچ کس از تأثیرات منفی تغییرات آب و هوایی مصون نیست ، اما این تأثیرات توسط افراد بسیار آسیب پذیر و محروم در سراسر جهان “بی جا” تلقی می شود.

این گزارش پیش از کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو ، بزرگترین شهر اسکاتلند ، از 31 اکتبر تا 12 نوامبر است.

دبیرکل سازمان بهداشت جهانی Cypress Adhanum در بیانیه ای گفت: “همه گیر کووید 19 پیوند نزدیک بین انسان ، حیوانات و محیط زیست را به ما نشان می دهد.”

45 میلیون متخصص پزشکی و بهداشت با هم متحد شده اند و رهبران آنها از آنها خواسته اند که یک توافقنامه خدمات آب و هوایی ملی در مورد زندگی تحت توافقنامه پاریس بنویسند و سهم مساوی از گرمایش زمین را در 1.5 درجه ایجاد کنند.

در ماه اوت ، هیأت بین دولتی تغییر آب و هوا که توسط سازمان ملل متحد منصوب شده بود ، گزارشی درباره گرم شدن کره زمین از قرن نوزدهم تا کنون 1.1 درجه سانتیگراد نوشت و به بالاترین حد خود رسید ، هدف آن در 100000 سال گذشته محقق شده است.

انتهای پیام

[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 21 مهر 1400 ] [ 19:28 ] [ Kameliya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]