جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

به جامع ترین وبلاگ اخبار شهری خوش آمدید

مدل تونیک ۹۸ با انواع طرح های شیک زنانه و دخترانه

این مدل تونیک را بهتر است با لگینگ های ورزشی و کفش اسپرت همرنگ آن ترکیب کنید. اکسسوری مناسب برای این اوتفیت، کلاه های کپ اسپرت و کیف های کمری یا کوله پشتی های مناسب است. مدل اسپرت بعدی، تونیکی است که معمولا به شکل یقه اسکی و کاملا ساده در رنگ های خنثی طراحی و تولید میشود. این مدل تونیک علاوه بر کاربرد زیادی که به صورت بالاپوش در کنار لگینگ ها و شلوارهای جین اسکینی دارد، میتواند در زیر پالتوها و بارانی های رنگی نیز استفاده شود.

این تونیک ها معمولا جیب بزرگی در جلوی لباس دارند و به شکل اورسایز طراحی میشوند. استفاده از رنگ های نئونی و طرح های کارتونی روی این مدل هودی ها را اخیرا زیاد میبینیم. این تونیک ها برای ساخت استایل های اسپرت پاییزه میتوانند گزینه مناسبی باشند. در زیر تصویری از یک تونیک اسپرت دیگر را میبینید که نسبت به مدل قبلی، فیت تر است و گزینه مناسب و راحتی برای فعالیت های طولانی مدت مثل پیاده روی و کوه نوردی محسوب میشود.

تونیک ها که تا حدودی ترجمهای از واژه ی انگلیسی Dress هستند، را میتوان پیراهن های بلندی تعریف کرد که معمولا بلندی آن ها تا زیر باسن و وسط ران ها میرسد. در دسته بندی تونیک ها، برحسب مدل و متریال لباس میتوانید انواع گوناگونی از پوشیدنی ها را ببینید. از لباس های هودی مانند بلندی که برچسب تونیک اسپرت میگیرند تا لباس هایی با متریال مجلسی مثل حریر و تور که بیشتر یک آیتم لاکژری طلقی میشوند.

خوشحال میشیم نظرت رو در بخش کامنت ها باهامون به اشتراک بذاری. این مدل تونیک را به تنهایی و با یک کفش یا نیم بوت که ساق پا را میپوشانند ترکیب کنید. اکسسوری های متعدد، انگشتر یا بند انگشتی بهترین گزینه برای ترکیب با این اوتفیت مجلسی هستند. این تونیک ها معمولا جیب بزرگی در جلوی لباس دارند و شبیه به هودی، با رنگهای نئونی و به شکل اورسایز طراحی میشوند. تونیک های تابستانه را با مدل off the shoulder یا یقه افتاده آغاز میکنیم. این مدل یقه برای افرادی که شانه و ترقوه ی کشیده ای دارند مناسب است و هم به شکل بی آستین و هم با آستین های بلند پف دار طراحی میشود.

معرفی تونیک های تابستانه را با مدل off the shoulder یا یقه افتاده آغاز میکنیم. این مدل یقه برای افرادی که شانه و ترقوه ی کشیده ای دارند مناسب است و هم به شکل بی آستین و هم با آستین های بلند پف دار طراحی میشود. این مدل تونیک ها برای مهمانی ها و همچنین استایل های بهاره و تابستانه گزینه مناسبی به نظر میرسند. پیشنهاد میکنیم با این لباس از کیف های شانه ای استفاده نکنید و به جای آن کلاچ ها و کیف های کوچک کمربندی را در دستور کار استایل خود قرار دهید.

این پارچه ها به دلیل طرح شلوغ و رنگ های زیادی که در طراحی شان به کار رفته بهتر است با اکسسوری ها و آیتم های تک رنگ خنثی ترکیب شوند. این تونیک ها که به مدل هندی نیز معروفند، را می توانید با شلوارهای کوتاه از بالا گشاد و یا دامن های نخی تابستانه ترکیب کنید. شما کدام یک از مدل های جدید تونیک ۲۰۱۹ (حریر،اسپرت،تابستانی و نخی) را بیشتر می پسندید ؟

این مدل تونیک را میتوانید در استایل های خیابانی با جلیقه ها یا سارافن های طرح دار ترکیب کنید؛ به علاوه مدل خاص آستین این لباس، آن را برای دورهمی های دوستانه نیز مناسب میکند. پارچه چارخونهای ریز با رنگ های قرمز یا آبی، یکی از آن متریال هاییست که میتوانید با خیال راحت مدتی طولانی از آن استفاده کنید. تونیک هایی که با این مدل پارچه و معمولا با الگوی راحت و اورسایز طراحی میشود را میتوانید در استایل های بهاری-تابستانی به وفور استفاده کنید.

برندهای معتبر فشن ترکی، بهترین منبع برای پیدا کردن تونیک های جین با کیفیت و قیمت مناسب هستند. مدل بعدی تونیک نخی، ناهمگون بودن پشت و جلوی لباس است به طوری که قسمت پشت آن از جلو بلندتر است. این مدل لباس را به افرادی که قد بلند و هیکل کشیده ای دارند توصیه میکنیم. به دلیل مدل خاص این تونیک ها، شلوارهای اسکینی گزینه ی بهتری نسبت به Baggy ها به حساب میآیند. آخرین مدل، استفاده از پارچه های چهل تکه در طراحی تونیک های نخی است.

موضوعات: اخبار عمومی,

برچسب ها: تونیک حریر ترک , مدل تونیک حریر , خرید تونیک زنانه , انواع تونیک , مدل تونیک مجلسی , مدل تونیک شیک , مدل تونیک دخترانه شیک , انواع مدل تونیک , تونیک حریر , حریر تونیک زنانه ,

[ بازدید : 387 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 29 خرداد 1400 ] [ 23:05 ] [ Kameliya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]