شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم https://bneh.ir/4088/معرفی-بهترین-نرمافزارهای-آنالیز-فضا/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 13 Sep 2022 15:12:49 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4088

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

11 بازیگر که پس از یک دوره‌ افول دوباره اوج گرفتند

هالیوود فضایی ظالمانه دارد و موفقیت یک بازیگر در آن به این معنا نیست که او تا ابد موفقیت خود را حفظ خواهد کرد. حرفه‌ی بازیگری معمولا با فراز و نشیب‌های زیادی رو‌به‌رو است و بازیگران برای راه‌یافتن به مدارج بالا معمولا با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. رسیدن به مدارج بالای بازیگری در هالیوود هرگز …

منبع : 11 بازیگر که پس از یک دوره‌ افول دوباره اوج گرفتند

11 بازیگر که پس از یک دوره‌ افول دوباره اوج گرفتند http://abcmag.ir/22708/11-بازیگر-که-پس-از-یک-دوره-افول-دوباره-اوج-گرفتند/ مجله خبری ای بی سی مگ Mon, 03 Oct 2022 04:14:22 0000 هنر و سینما بازیگر سینمای جهان https://abcmag.ir/?p=22708

هالیوود فضایی ظالمانه دارد و موفقیت یک بازیگر در آن به این معنا نیست که او تا ابد موفقیت خود را حفظ خواهد کرد. حرفه‌ی بازیگری معمولا با فراز و نشیب‌های زیادی رو‌به‌رو است و بازیگران برای راه‌یافتن به مدارج بالا معمولا با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. رسیدن به مدارج بالای بازیگری در هالیوود هرگز …

منبع : 11 بازیگر که پس از یک دوره‌ افول دوباره اوج گرفتند

هالیوود فضایی ظالمانه دارد و موفقیت یک بازیگر در آن به این معنا نیست که او تا ابد موفقیت خود را حفظ خواهد کرد. حرفه‌ی بازیگری معمولا با فراز و نشیب‌های زیادی رو‌به‌رو است و بازیگران برای راه‌یافتن به مدارج بالا معمولا با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

رسیدن به مدارج بالای بازیگری در هالیوود هرگز دوام ندارد اما نباید تصور کرد اگر بازیگری در حرفه‌ی خود افول کرد دیگر نمی‌تواند راه خود را به سوی اوج دنبال کند؛ هر چند ممکن است اوج‌گرفتن دوباره سال‌ها یا حتی دهه‌ها طول بکشد. تنها چیزی که غالبا یک بازیگر برای رسیدن به شهرت به آن نیاز دارد نقش مناسب در زمان مناسب است.

1. برندن فریزر

بازیگری

برندن فریزر یکی از بازیگران جذاب هالیوودی بود که در فرنچایز «مومیایی»، «جورج جنگل» و بسیاری دیگر از تولیدات بی‌نظیر دهه‌ی 90، شاهد حضورش بر روی پرده‌ی سینما بودیم. او بازیگری بود که به تدریج توانست در قلب مخاطبان جایی را به خود اختصاص دهد و وقتی دیگر به ایفای نقشی بر روی این پرده‌ی نقره‌ای نپرداخت بسیاری دل‌تنگ حضورش شدند. اما هم اکنون تماشاگران سینما خوشحال‌اند زیرا گویا قرار است انقلابی در حرفه‌ی کاری برندن اتفاق بیفتد. او در سریال محبوب دی‌سی تحت عنوان، «دووم پاترول» حضور داشته و نقش مکمل فیلم جنایی استیون سودربرگ، تحت عنوان «حرکت ناگهانی ممنوع» را هم بر عهده داشت.

به علاوه در سریال بی‌نظیر دارن آرنوفسکی تحت عنوان «والی در افق»، حضور تصادفی او باعث شد که بتواند به دریافت جایزه‌های بزرگ نیز فکر کند. هر چند او پیشتر توانسته جایزه ادای احترام به اسطوره‌ها را در TIFF دریافت کند. پس در کل به نظر می‌رسد که فریزر سرانجام پس از چندین سال دوری از هالیوود دوباره پای به میدان گذاشته تا چند سال استراحتش را جبران کند. علاوه‌براین حضور او بر روی پرده‌ی نقره‌ای می‌تواند باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران برندن شود که مشتاقانه منتظر بازگشت او بودند. فریزر و بازیگران فیلم وال در جشنواره فیلم ونیز ایستاده تشویق شدند و همین امر باعث شد که اشک‌های این بازیگر سرازیر شوند.

2. جنیفر کولیج

بازیگری

قطعا بسیاری از مخاطبان جنیفر کولیج را به خاطر بازی در فیلم‌های کریستوفر گست می‌شناسند هر چند هستند مخاطبانی که او را به خاطر بازی در فیلم «پای آمریکایی» در نقش یک مادر یا در نقش پولت در «قانونا بلوند» به خاطر می‌آورند. اما حقیقت این است که کولیج را می‌توان یکی از بازیگران منحصربه‌فرد عرصه‌ی کمدی دانست. اما درست همانند دیگر بازیگران زن ژانر کمدی، بعد از گذر از یک سن خاص دیگر نقش خوبی به کولیج داده نشد.

هر چند او به ایفای نقش‌های کوچک در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی ادامه داده، اما به تازگی و پس از سال‌ها دوری از کانون توجه، او برای بازی در سریال «نیلوفر آبی» به شدت مورد تحسین قرار گرفت و حتی جایزه‌ی امی را هم دریافت کرد. کولیج بازیگری است که توانسته در طول دوران حرفه‌ای خود بسیاری از مخاطبان را به وجد بیاورد بنابراین دیدن اینکه او بالاخره در حال برداشت ماحصل تلاش‌هایش است ما را خوشحال می‌کند. جای تعجب نیست که او تنها بازیگری است که در فصل دوم سریال «نیلوفر آبی» هم حضور دارد.

3. رابرت داونی جونیور

بازیگری

رابرت داونی جونیور یکی از آن بازیگرانی است که بازگشت مجددش به دنیای بازیگری به شدت عجیب و حیرت انگیز است. زمانی نه چندان دور، داونی یکی از بی‌نظیرترین ستاره‌های جوان هالیوود بود و در دهه‌های 80 و 90 به نظر می‌رسید که آینده‌ای درخشان خواهد داشت زیرا توانسته بود در فیلم‌هایی مانند «فراری» و «مارشال‌های آمریکایی» بازی کند و حتی برای بازی در نقش چارلی چاپلین در فیلم «زندگی ‌نامه‌ی چاپلین» ساخته ریچارد آتنبرو، توانست نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شود.

اما مشکلات شخصی‌ای مانند اعتیاد به مواد، باعث شد که داونی از لیست A دور شود و تقریبا با حرفه‌ی بازیگری خداحافظی کند. تا اینکه چندی بعد در فیلم‌های تحسین شده‌ای مانند «بوس بوس بنگ بنگ»، «شب به خیر و موفق باشید» و «زودیاک» مجددا ظاهر شد و بعد، همان‌طور که می‌دانیم، در نهایت نقش «مرد آهنی» را در موفق‌ترین فرانچایز مالی تاریخ سینما بر عهده گرفت. داستان بازگشت رابرت داونی جونیور می‌تواند برای کسانی که با مشکلات اعتیاد مواجه هستند، به یک داستان الهام بخش شود.

4. جان تراولتا

بازیگری

جان تراولتا یکی از موفق‌ترین بازیگران صنعت سینماست که توانست به واسطه‌ی آثاری همچون «گریس» و «تب شنبه شب» به شهرت جهانی برسد. اما ستاره‌ی بخت او خیلی زود افول کرد تا اینکه کوئنتین تارانتینو از او خواست تا در فیلم کلاسیک او تحت عنوان «داستان عامه پسند» به ایفای نقش بپردازد. پس از آن بود که دوباره بخت با او یار شد و پس از بازی در وینسنت وگا، توانست در مجموعه‌های موفقی مانند «کوتوله را بگیر» و «تغییر چهره» هم حاضر شود.

5. متیو مک‌کانهی

بازیگری

بازگشت متیو مک‌کانهی به عرصه‌ی هالیوود آن‌قدر پرقدرت بود که توانست به اسطوره‌ای در این زمینه تبدیل شود. زمانی نه چندان دور، متیو مک‌کانهی به خاطر بازی در فیلم‌های پیش پا افتاده و کم هزینه مشهور بود و به همین نقش‌ها هم عادت کرده بود تا این که توانست بازی جسورانه‌ای را در پروژه‌های منحصربه‌فردی مانند «جوی قاتل» به نمایش بگذارد و در فیلم بزرگ «گرگ وال استریت» اثر مارتین اسکورسیزی، صحنه را از آن خود کند. همین چیزها در نهایت باعث شدند که او از یک بازیگر پیش پا افتاده و درجه‌ی چندم به یکی از بازیگران پرقدرت دنیای هالیوود تبدیل شود.

پس از آن هم حضور او در سریال «کارآگاه واقعی» و برنده شدن اسکار برای بازی در «باشگاه خریداران دالاس» حرفه‌ی او را برای همیشه تثبیت کرد. هم اکنون مک‌کانهی به عنوان بازیگری شناخته می‌شود که حضور او در یک پروژه اعتبار خاصی به پروژه‌ی مورد نظر می‌بخشد.

6. ادی مورفی

بازیگری

ادی مورفی یکی از معروف‌ترین ستاره‌های سینماست و توانسته به عنوان یکی از موفق‌ترین کمدین‌هایی که تا به امروز در هالیوود دیده شده‌اند برای خود اسم و رسمی دست و پا کند. طرفداران ژانر کمدی هم معتقدند او یکی از بامزه‌ترین بازیگرانی است که تا به حال در فیلم‌های کمدی به ایفای نقش پرداخته است. مورفی در طول چند دهه‌ی گذشته توانسته به شدت موفق شود و در فیلم‌هایی همچون «48 ساعت» و «پلیس بورلی هیلز»، «پروفسور دیوانه» و «شرک» نقش‌های نمادینی را از خود به یادگار بگذارد. او توانست به عنوان یک بازیگر کمدی به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و به یکی از پردرآمدترین استندآپ کمدین‌هایی تبدیل شود که تا به امروز در هالیوود ظاهر شده‌اند.

اما این اسطوره‌ی کمدی پس از بازی در مجموعه‌ای از فیلم‌های خانوادگی مانند «ملاقات با دیو» و «یک هزار کلمه» از کانون توجهات دور شد، هر چند پس از آن یکی از منحصربه‌فردترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خود را در «دولمایت اسم من است» به نمایش گذاشت و پیروزمندانه به سینما بازگشت و حتی باعث شد که دنباله‌ای هم برای فیلم کلاسیک «سفر به آمریکا» ساخته شود. بازگشت مورفی به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، زیرا آن‌ها معتقد بودند هالیوود کور شده و جذابیت‌های بازیگری همچون مورفی را نمی‌بیند. هم اکنون ادی مورفی همچنان در حال پیشرفت است و قطعا در فیلم‌های آتی خود تحت عنوان «بورلی هیلز: اکسل فولی» و «شما مردم» به کارگردانی کنیا باریس، بیشتر از قبل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

7. وینونا رایدر

بازیگری

وینونا رایدر در طول دهه‌های 80 و 90 با فیلم‌هایی همچون «هذرها»، «بیتل جوس» و «دختر، از هم گسیخته»، توانست به یکی از ستاره‌های بزرگ هالیوود تبدیل شود. اما در طول دهه‌ی 2000، تلاش او برای جلب نظر منتقدان و مردم با شکست مواجه شد و حرفه‌ی کاری او رو به افول نهاد. این روند همچنان ادامه داشت تا اینکه او توانست در سریال پرطرفدار نتفلیکس تحت عنوان «چیزهای عجیب» نقشی برای خود دست و پا کند و به یکی از پرطرفدارترین بازیگران این مجموعه تبدیل شود. به‌علاوه او قرار است در راه اندازی مجدد «عمارت متروکه» دیزنی، دوباره مخاطبان را بازی شگفت انگیز خود شوکه کند.

8. مایکل کیتون

بازیگری

مایکل کیتون در دوران حرفه‌ای بازیگری خود فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کرده است. او در ابتدا کارش را به عنوان یک کمدین شروع کرد، اما چندی نگذشت که توانست در فیلم‌های سینمایی‌ای مانند «آقای مادر» و بیتل جویس ظاهر شود و بعد هم با ایفای نقش نمادین «بتمن» به شهرت دست پیدا کرد. اما پس از حضور در نقش بتمن گویا بخت از او روی برگرداند و او دیگر نتوانست در نقش منحصربه‌فردی ظاهر شود. تا اینکه در سال 2014، در فیلم «بردمن» نقش ابرقهرمانی را ایفا کرد که در تلاش است تا مجددا به روزهای اوجش بازگردد و با این نقش در واقعیت توانست روزهای طلایی گذشته را دوباره تجربه کند.

کیتون برای بازی در این فیلم برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد. او از آن زمان تاکنون دیگر افول نداشته و در یکی دیگر از بهترین فیلم‌های مدرن تحت عنوان اسپات لایت به ایفای نقش پرداخته و امسال هم برای بازی در سریال درام «دوپسیک»، راهی مراسم امی شده است.

9. رالف ماکیو

بازیگری

رالف ماکیو به عنوان یک ستاره‌ی کودک، توانست در فیلم «بچه کاراته کار» به موفقیت بالایی دست پیدا کند و در فیلم‌های دیگری مانند «بیگانه» و «پسر عمویم وینی» هم به ایفای نقش بپردازد. اما درست همانند بسیاری دیگر از کودک ستاره‌ها، او هم در بزرگ‌سالی با افول مواجه شد و نتوانست چندان خوش بدرخشد.

با همه‌ی این‌ها چندی نگذشت که ماکیو توانست با حضور دوباره در دنباله‌ی «بچه کاراته کار» تحت عنوان «کبرا کای» مجددا نقش خود را احیا کند و به عنوان بازیگری منحصربه‌فرد خود را به مخاطبان بشناساند. بازگشت عجیب ماکیو بر روی پرده‌ی سینما آن هم در دنباله‌ی فیلمی که در کودکی در آن به ایفای نقش پرداخته بود این امید را در مخاطبان زنده کرد تا شاید از این به بعد بتوانند شاهد حضور ستاره‌های دوران کودکی‌شان در فیلم‌های جذاب باشند.

10. که هوی کوان

که هوی کوان یکی از کودک ستاره‌های دهه‌ی 80 میلادی بود که در فیلم‌هایی مانند «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و «گونیز» به ایفای نقش پرداخت. اما پس از آن مدتی از بازیگری فاصله گرفت و پس از ایفای نقش در فیلم «بار دوم در اطراف» در سال 2002 در هیچ پروژه‌ای ظاهر نشد. با این حال، او امسال با ایفای نقش در فیلم «همه چیز همه جا به یک‌باره» توانست بازی تحسین برانگیزی را از خود به نمایش بگذارد. بنابراین به نظر می‌رسد که این بازیگر تصمیم گرفته بازگشت پرقدرتی داشته باشد.

11. مارلون براندو

بازیگری

شاید درک این موضوع در حال حاضر برایتان دشوار باشد، اما مارلون براندو قبل از بازی در نقش ویتو کورلئونه، در حال فاصله گرفتن از هالیوود بود. آن هم با وجود اینکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران آمریکایی در فیلم‌هایی مانند «اتوبوسی به نام هوس» و «در بارانداز»، بازی بی‌نظیری را از خود به یادگار نهاده بود. با این حال، از آنجایی که فیلم‌های او در باکس آفیس فروش چشمگیری نداشتند، این بازیگر بزرگ که نقش پدرخوانده را به زیبایی ایفا کرده برای به دست آوردن یک نقش پیش پا افتاده هم مشکل داشت.

اما در همین دوران ناگهان نقش «پدرخوانده» به او پیشنهاد شد و او با بازی در این نقش توانست به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شود. هر چند فرانسیس فورد کاپولا که می‌خواست نقش دون کورلئونه را به براندو به دهد برای این کارش به شدت با تهیه کنندگان فیلم به مشکل برخورد. البته بعد از بازی در این فیلم براندو به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و توانست جایزه‌ی اسکار را هم از آن خود کند و همین امر باعث شد که کارگردانان به سمتش هجوم بیاورند.

منبع: collider

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : 11 بازیگر که پس از یک دوره‌ افول دوباره اوج گرفتند

منبع :مجله خبری abcmag

سریال عقرب عاشق چند قسمت است

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 اول، سریال آفتاب پرست یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران برعهده دارد. از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر میتوانی به پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد برای دانلود سریال آفتاب پرست …

منبع: مجله بی نه
سریال عقرب عاشق چند قسمت است

سریال عقرب عاشق چند قسمت است https://bneh.ir/3877/سریال-عقرب-عاشق-چند-قسمت-است/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 05 Sep 2022 16:22:54 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=3877

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 1 اول، سریال آفتاب پرست یک سریال ایرانی در ژانر کمدی میباشد به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران برعهده دارد. از جمله بازیگران این سریال پر بازیگر میتوانی به پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد برای دانلود سریال آفتاب پرست …

منبع: مجله بی نه
سریال عقرب عاشق چند قسمت است

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

زمان پخش سریال هفت از شبکه tak tv

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش ایمنا دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال …

منبع: مجله بی نه
زمان پخش سریال هفت از شبکه tak tv

زمان پخش سریال هفت از شبکه tak tv https://bneh.ir/3988/زمان-پخش-سریال-هفت-از-شبکه-tak-tv/ مجله خبری ای bneh.ir Fri, 09 Sep 2022 04:38:57 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=3988

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

به گزارش ایمنا دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال …

منبع: مجله بی نه
زمان پخش سریال هفت از شبکه tak tv

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

تعداد قطب های الکتروموتور سه فاز و تک فاز

الکتروموتور سنکرون چیست؟ الکتروموتور سنکرون ( Synchronous motor ) یک مکانیزم الکتریکی است که میدان مغناطیسی استاتور و روتور دارد. در مهندسی برق، سرعت سنکرون سرعت موتور است که در آن سرعت میدان مغناطیسی دوار استاتور و روتور برای تولید گشتاور مورد نیاز یکسان است. سرعت سنکرون را می توان با تغییر فرکانس خط و …

منبع : تعداد قطب های الکتروموتور سه فاز و تک فاز

تعداد قطب های الکتروموتور سه فاز و تک فاز http://abcmag.ir/the-number-of-three-phase-and-single-phase-electric-motor-poles/ مجله خبری ای بی سی مگ Mon, 18 Jul 2022 08:43:02 0000 تکنولوژی برترین های کسب وکار ایرانی https://abcmag.ir/?p=18974

الکتروموتور سنکرون چیست؟ الکتروموتور سنکرون ( Synchronous motor ) یک مکانیزم الکتریکی است که میدان مغناطیسی استاتور و روتور دارد. در مهندسی برق، سرعت سنکرون سرعت موتور است که در آن سرعت میدان مغناطیسی دوار استاتور و روتور برای تولید گشتاور مورد نیاز یکسان است. سرعت سنکرون را می توان با تغییر فرکانس خط و …

منبع : تعداد قطب های الکتروموتور سه فاز و تک فاز

الکتروموتور سنکرون چیست؟

الکتروموتور سنکرون ( Synchronous motor ) یک مکانیزم الکتریکی است که میدان مغناطیسی استاتور و روتور دارد. در مهندسی برق، سرعت سنکرون سرعت موتور است که در آن سرعت میدان مغناطیسی دوار استاتور و روتور برای تولید گشتاور مورد نیاز یکسان است. سرعت سنکرون را می توان با تغییر فرکانس خط و تعداد قطب های یک موتور AC تنظیم کرد. به طور مشابه، فرکانس تعداد سیکل های مثبت و منفی منبع AC ورودی در هر ثانیه است.

نحوه تغییر سرعت الکتروموتور القایی چگونه است؟

سرعت مورد نیاز را می توان با تنظیم فرکانس منبع تغذیه یک موتور AC بدست آورد. تعداد قطب ها تعداد کل قطب های مغناطیسی است که در یک استاتور برای تولید یک میدان مغناطیسی دوار قرار می گیرند. سرعت مورد نیاز را می توان با تنظیم تعداد قطب های مغناطیسی استاتور یک موتور سنکرون AC بدست آورد.

در بیشتر مواقع، پلاک‌های موتور حاوی اطلاعات تعداد قطب‌ها نیستند. تعداد قطب های یک موتور را می توان از روی سرعت سنکرون و فرکانس نامی آن محاسبه کرد. که در ادامه به روش محاسبه درست این مورد اشاره خواهیم کرد.

نحوه محاسبه تعداد قطب الکتروموتور

برای محاسبه تعداد قطب های یک الکتروموتور نیاز به اطلاعات زیر داریم که با  نماد های زیر مشخص میشود:

  • سرعت نامی الکتروموتور (s)
  • فرکانس کاری الکتروموتور ( f )

شما میتوانید با داشتن اطلاعات بالا در مورد الکتروموتور خود و طبق فرمول زیر تعداد قطب های الکتروموتور خود را محسابه نمایید:

P=120f/s

و همچنین میتوانید با مراجعه به بخش اطلاعات فنی الکتروموتو فروشگاه اینترنتی مانند آپ صنعت با لینک به صورت کامل تمامی اطلاعات فنی و قیمت در مورد الکتروموتور القایی را بدست آورید.

جدول سرعت الکتروموتور براساس فرکانس برق

سرعت ذکر شده در فرمول بالا بر اساس rpm میباشد که بر اساس فرکانس موتور این سرعت متفاوت خواهد بود که در جدولی که در ادامه ارائه میشود  سرعت الکتروموتور در فرکانس مختلف ذکر شده است.

سرعت الکتروموتور در 60 هرتز سرعت الکتروموتور در 50 هرتز
3600 3000
1800 1500
1200 1000
900 750
720 600
600 500
450 375
300 250

بنابراین سرعت الکتروموتور به طور مستقیم با فرکانس تغذیه و با تعداد قطب های موتور نسبت معکوس دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع : تعداد قطب های الکتروموتور سه فاز و تک فاز

منبع :مجله خبری abcmag

فرم درخواست سرمایه گذاری خارجی + راهنمای جامع

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

فرم درخواست سرمايه گذاري براساس قانون تشويق و حمايت سرمايه گذاري خارجي (به زبان انگلیسی)  سرمایه گذاری های خارجی كه در قلمرو جمهوری اسلامی ایران براساس قانون پذیرفته میشود، از تسهیلات و حمایتهای مندرج در قانون برخوردار است. پذیرش این گونه سرمایه گذاری ها تابع شرایط عمومی پذیرش سرمایه خارجی و مبتنی بر ارائه درخواست …

منبع: مجله بی نه
فرم درخواست سرمایه گذاری خارجی + راهنمای جامع

فرم درخواست سرمایه گذاری خارجی راهنمای جامع https://bneh.ir/2830/فرم-درخواست-سرمایه-گذاری-خارجی-راهنما/ مجله خبری ای bneh.ir Mon, 04 Jul 2022 15:06:33 0000 سبک زندگی https://bneh.ir/?p=2830

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

فرم درخواست سرمايه گذاري براساس قانون تشويق و حمايت سرمايه گذاري خارجي (به زبان انگلیسی)  سرمایه گذاری های خارجی كه در قلمرو جمهوری اسلامی ایران براساس قانون پذیرفته میشود، از تسهیلات و حمایتهای مندرج در قانون برخوردار است. پذیرش این گونه سرمایه گذاری ها تابع شرایط عمومی پذیرش سرمایه خارجی و مبتنی بر ارائه درخواست …

منبع: مجله بی نه
فرم درخواست سرمایه گذاری خارجی راهنمای جامع

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی

اگر به دنبال یک وعده غذایی سالم و مغذی و همراه با یک وعده غذایی از قبل آماده هستید، به شما توصیه می کنیم که رول خرما با بادام زمینی را فراموش نکنید. به خصوص اگر رژیم غذایی پرچرب دارید. چیزی که باعث محبوبیت رول خرما می شود این است که فاقد گلوتن، شکر یا …

منبع : طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی

طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی http://abcmag.ir/17759/طرز-تهیه-رول-مغزدار-خرمایی-میانوعده-سالم-مقوی-و-رژیمی/ مجله خبری ای بی سی مگ Thu, 23 Jun 2022 11:43:33 0000 آشپزی تنقلات و تنقلات https://abcmag.ir/?p=17759

اگر به دنبال یک وعده غذایی سالم و مغذی و همراه با یک وعده غذایی از قبل آماده هستید، به شما توصیه می کنیم که رول خرما با بادام زمینی را فراموش نکنید. به خصوص اگر رژیم غذایی پرچرب دارید. چیزی که باعث محبوبیت رول خرما می شود این است که فاقد گلوتن، شکر یا …

منبع : طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی

اگر به دنبال یک وعده غذایی سالم و مغذی و همراه با یک وعده غذایی از قبل آماده هستید، به شما توصیه می کنیم که رول خرما با بادام زمینی را فراموش نکنید. به خصوص اگر رژیم غذایی پرچرب دارید. چیزی که باعث محبوبیت رول خرما می شود این است که فاقد گلوتن، شکر یا تخم مرغ است. در این مقاله از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه رول خرما را به شما آموزش دهیم که با خوردن مقدار کمی از آن می توانید برای مدت طولانی سیر شوید و نگران چربی زیاد نباشید!

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه رول خرما

رول خرما با آجیل

اگر به دنبال یک وعده غذایی خوشمزه و مغذی هستید، این خرما با بادام زمینی خرما یک انتخاب عالی است. این رول سرگرم کننده را می توانید به سرعت و به راحتی در خانه درست کنید.

طرز تهیه رول خرما

مواد لازم: رولت خرما با خرما

  • تاریخ: 10 مثقال
  • بادام زمینی: 5 مثقال
  • بادام زمینی: 5 مثقال
  • پسته: 20 گرم
  • پودر نارگیل: 2 قاشق غذاخوری
  • کنجد: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر هل: یک قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه رول خرما

طرز تهیه رول خرما

1.
برای تهیه این رول خوشمزه ابتدا پوست و پایه خرما را جدا کرده و با چاقو خرما را کمی خرد کرده و کنار می گذاریم.

طرز تهیه رول خرما

2.
در این مرحله کنجد و آرد را در قابلمه ای ریخته و به مدت 3 تا 4 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا رنگ آنها تغییر کند.

طرز تهیه رول خرما

3.

در این مرحله، مغز ذرت، پسته و بادام زمینی را ریز خرد کرده و در ماهیتابه بریزید و به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا کمی غلیظ شود.

طرز تهیه رول خرما

4.

در این مرحله پس از تفت دادن بادام زمینی، خرمای خرد شده، پودر دارچین، پودر هل، کنجد و پودر نارگیل تفت داده شده را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.

طرز تهیه رول خرما

5.
حالا خرماهای آماده شده را روی کاغذ چرب نشده می چینیم و مطابق تصویر کاملا حلقه می کنیم و به مدت یک ساعت در یخچال می گذاریم.

طرز تهیه رول خرما

6.
بعد از یک ساعت لیست تاریخ آماده است. مخلوط کنجد و پسته خرد شده را هم بزنید و دور تا دور این مخلوط را هم بزنید.

طرز تهیه رول خرما

7.
بعد از اینکه رول ها را کاملا با کنجد و پسته خرد شده آغشته کردید، با چاقوی تیز به ورقه های 2 سانتی متری برش دهید. می توانید این خرما دوست داشتنی را با چای یا چای نوش جان کنید و نوش جان کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی

منبع :مجله خبری abcmag

سریال یاغی از کدام شبکه ماهواره پخش میشود

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد. قسمت ۲ سریال یاغی به گزارش کول دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز …

منبع: مجله بی نه
سریال یاغی از کدام شبکه ماهواره پخش میشود

سریال یاغی از کدام شبکه ماهواره پخش میشود https://bneh.ir/2255/سریال-یاغی-از-کدام-شبکه-ماهواره-پخش-میش/ مجله خبری ای bneh.ir Fri, 10 Jun 2022 19:07:53 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=2255

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ما به شما در این جا یک سایت جامع و کامل را پیشنهاد می کنیم که همه فیلم و سریال های روز ایران و جهان به علاوه آخرین اخبار سینمایی را پوشش می دهد. قسمت ۲ سریال یاغی به گزارش کول دانلود، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت جدیدترین سریالی است که به تازگی آغاز …

منبع: مجله بی نه
سریال یاغی از کدام شبکه ماهواره پخش میشود

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

رده‌بندی فیلم‌های اکشن رزمی «معبد شائولین» جت لی از بدترین تا بهترین

جت لی که پیش از ورود ربه وودی انگلیسی بود، را مدرهای هن می را در هن می را در هن عنوی مدرن بدرن مدرن آغاز کرد. لی که متولد پکن است به نمایندگی از چین در مسابقات ووشو در سرتاسر جهان شرکت کرد و حتی برای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور آمریکا نیز نمایشی را …

منبع : رده‌بندی فیلم‌های اکشن رزمی «معبد شائولین» جت لی از بدترین تا بهترین

رده‌بندی فیلم‌های اکشن رزمی «معبد شائولین» جت لی از بدترین تا بهترین http://abcmag.ir/16461/ردهبندی-فیلمهای-اکشن-رزمی-معبد-شائولین-جت-لی-از-بدترین-تا-بهترین/ مجله خبری ای بی سی مگ Sat, 07 May 2022 10:43:07 0000 هنر و سینما اشن سینمای جهان https://abcmag.ir/?p=16461

جت لی که پیش از ورود ربه وودی انگلیسی بود، را مدرهای هن می را در هن می را در هن عنوی مدرن بدرن مدرن آغاز کرد. لی که متولد پکن است به نمایندگی از چین در مسابقات ووشو در سرتاسر جهان شرکت کرد و حتی برای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور آمریکا نیز نمایشی را …

منبع : رده‌بندی فیلم‌های اکشن رزمی «معبد شائولین» جت لی از بدترین تا بهترین

جت لی که پیش از ورود ربه وودی انگلیسی بود، را مدرهای هن می را در هن می را در هن عنوی مدرن بدرن مدرن آغاز کرد. لی که متولد پکن است به نمایندگی از چین در مسابقات ووشو در سرتاسر جهان شرکت کرد و حتی برای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور آمریکا نیز نمایشی را در محوطه کاخ سفید اجرا کرد.

قرار بود از نام افراد شهر سينما به عنوان منبع اطلاع رساني و از «مابد شاولين» در محوطه فيلم استفاده شود. «آباد شاولین» فیلم پرمخاطب و پرمخاطب دنیا نیست، پرمخاطب ترین فیلم دنیاست.

این فیلم به گونه ای طراحی شده است که در نیمه های شب در قالب یک موتور جستجو منتشر شود. و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل

در مورد شازولین با «مهبود شاولین» در دو مورد «مهبود شاولین» یکسان نیست. او با موفق بعدی خود مانند «پنجه افسانه‌های» و سریال «روزی روزگاری در چین» به یک اسطوره سینمای رزمی تبدیل شد اما حرفه‌ای با فیلم‌های «معبد شائولین» رونق گرفت و این آثار همچنان به عنوان نقطه عطف کارهای او می‌شوند. با همه فیلم های «آباد شلین» از دیوار تا پایین کوه رفتیم.

. مهبود شائولین: بیماری شاکولین (معبد شائولین 2: بچه های شائولین)

جت لی

  • اردن: سنت جان باپتیست
  • پایه ها: YO نگوی لان ینگ
  • تاریخ ارسال: .
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.2 از 10

دامنه های فیلم از دسته بندی “مهبد شالکین” می توانیم فیلم را از این طریق دانلود کنیم. خاندان یهوه صبایوت، پسر نتانیا، پسر زبولون، پسر شیلو، تیالونگ و برادرش ییلونگ (هو جیان کیانگ)، سانلونگ و هفت یتیم دیگر را بزرگ می‌کنند، به آن‌ها آموزش کونگ‌فو می‌دهند و با خانواده بائو برای رویارویی با گروهی از راهزنان بی‌رحم متحد می‌شوند. در خانه، در نیمه های شب، نام پادشاه خانه خداوند را می خواهیم. «بچه‌های شائولین» با تفاوت کمدی‌ترین فیلم در این سه فیلم که تعداد زیادی از عناصر کمدی و حتی موزیکال در داستان آن گنجانده شده است اما این عوامل تأثیرگذار هستند.

حلزون های “شالین” بسیار مهم هستند و بدون هیچ گونه سردرگمی و سردرگمی قابل استفاده هستند. این فیلم لحنی ناهموار دارد و صحنه‌های رزمی آن بیشتر شبیه به شنگ‌چی از مارول است و بازی جت در نقش سانلونگ ضعیف‌ترین اجرای اوست و این فیلم ضعیف‌تر است. در این قسمت از فیلم، ما نمی‌خواهیم در میانه راه طولانی و طولانی قرار بگیریم.

. محمد شالین (معبد شائولین)

جت لی

  • اردن: سنت جان باپتیست
  • پایه ها: بله، بله، بله، بله، بله، بله، بله، بله، بله، بله، بله،
  • تاریخ ارسال: .
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.8 از 10

در اولین قسمت از فیلم اول، «مهابد شجولین» تنها راه یافتن بیشتر است. ترافیک در کشور بسیار زیاد است. از آن زمان به بعد پادشاه اسرائیل از شهر بیرون رفت و به آنها گفت: خداوند یهوه چنین می گوید. «مهبود شاولین» نباید مهم‌ترین و تمیزترین ژانر جهان باشد. و كاهنان و كاتبان دور هم جمع شوند و شرمنده نشوند.

«معبد شائولین» که طی یک دوره سه ساله فیلمبرداری شد و اولین فیلمی بود که از معبد واقعی شائولین به عنوان لوکیشن استفاده کرد، در واقع آغازگر حرفه کاری جت لی می‌شود و معبد شائولین و هنرهای رزمی شائولین را به ترند فیلم‌های جدید کونگ‌فو تبدیل کرد. رد. نام خانه «آباد شاولین» است. این یک مجموعه فیلم بسیار محبوب و دوست داشتنی است. این فیلم درباره تاریخ گذشته، تاریخ گذشته، تاریخ گذشته، تاریخ گذشته است.

. فناوری ساچولین ریزم (هنرهای رزمی شائولین)

جت لی

  • اردن: لاو ار لونگ
  • پایه ها: ای جوان یو یو یو یو یو یو یو یو یو یو یو یو یو
  • تاریخ ارسال: .
  • رتبه بندی گوجه فرنگی: از صد
  • امتیاز IMDb به فیلم: 6.4 از 10

«معبد شائولین 3: هنرهای رزمی شائولین» که هم‌چنین با عنوان «هنرهای رزمی شائولین» شناخته می‌شود، تنها فیلم جت لی با همکاری شرکت شاو برادرز و تنها همکاری با کارگردان افسانه‌های فیلم‌های کونگ‌فو، لو کار لونگ است و به همین مکان، یک این فیلم بر اساس آخرین تکنولوژی ساخته شده است. نام پادشاه یا قوم یا بنی اسرائیل را نبرید. مردان شهر مصر با خاندان پدری خود نان مزرعه را خواهند خورد.

«هنرهای رزمی شائولین» که دارای بهترین صحنه‌های اکشن است. این فیلم هم‌چنین در سکانس‌های آموزشی خود خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد. «شبد شولان» یک بازی ویدیویی بسیار محبوب است. از همه پروانه ها، ستاره های سینما، ستاره ها و ستاره ها و ستاره ها و ستاره ها و ستاره ها. در نهایت «هنرهای رزمی شائولین» متفاوتترین فیلم داستانی الهام، یاد موس لیت بروس لی در فرگ »است.

منبع: screenrant

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : رده‌بندی فیلم‌های اکشن رزمی «معبد شائولین» جت لی از بدترین تا بهترین

منبع :مجله خبری abcmag

اصغر فرهادی داور جشنواره کن 2022 شد

داشتن کلمات قانون بهتر از داشتن کلمات قانون است. در نهایت فهرست داوران هفتادوپمین دوره ای جشنواره کن اعلام شد و ریاست هیأت داوران به ونسان لندون بازیگر فرانسوی که سال گذشته با تیتان در این رویداد خوش درخشیده شده است. در کنار لندون اصغر فرهادی کارگردان نام کشورمان ربکا هال بازیگر فیلمنامه نویس و …

منبع : اصغر فرهادی داور جشنواره کن 2022 شد

اصغر فرهادی داور جشنواره کن 2022 شد http://abcmag.ir/16136/اصغر-فرهادی-داور-جشنواره-کن-2022-شد/ مجله خبری ای بی سی مگ Thu, 28 Apr 2022 00:51:14 0000 هنر و سینما جشنواره ن عصر فرهادی https://abcmag.ir/?p=16136

داشتن کلمات قانون بهتر از داشتن کلمات قانون است. در نهایت فهرست داوران هفتادوپمین دوره ای جشنواره کن اعلام شد و ریاست هیأت داوران به ونسان لندون بازیگر فرانسوی که سال گذشته با تیتان در این رویداد خوش درخشیده شده است. در کنار لندون اصغر فرهادی کارگردان نام کشورمان ربکا هال بازیگر فیلمنامه نویس و …

منبع : اصغر فرهادی داور جشنواره کن 2022 شد

داشتن کلمات قانون بهتر از داشتن کلمات قانون است.

در نهایت فهرست داوران هفتادوپمین دوره ای جشنواره کن اعلام شد و ریاست هیأت داوران به ونسان لندون بازیگر فرانسوی که سال گذشته با تیتان در این رویداد خوش درخشیده شده است. در کنار لندون اصغر فرهادی کارگردان نام کشورمان ربکا هال بازیگر فیلمنامه نویس و کارگردان بریتانیایی دیپیکا پادوکونه تهیه کننده و بازیگر محبوب هندی نومی راپاس بازیگر سوئدی یاسمینه ترینکا بازیگر و کارگردان اهل ایتالیا جف نیکولز کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی یواخیم ترییر The carpenter and the philanthropist, the carpenter. , نجار , نجار , نجار , نجار , لاشه . از موی زمین و بهای روغن، چیز بسیار کوچکی است که پادشاه سرزمین بنی اسرائیل به پادشاه نداد.

هیأت داوران مسابقه جشنواره کن مسؤولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم جایزه بزرگ هیأت داوران و جوایز بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد و جشنواره زن را بر عهده دارند.

در جشنواره کن کارگردانهای بزرگ و سرشناس مانند دیوید کراننبرگ برادران پارک چان ووک و هیروکازو کورئیدا حضور دارند و سینمای ایران هم با برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی و بازی نوید محمدزاده ترانه علیدوستی هاد اصلی و پورصمیمی If you don’t know what you you. انجام می دهند، شما نمی ترسید. فیلم عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی و بازی زهرا امیرابراهیمی دیگر فیلم فارسیزبان جشنواره کن هفتادوپنجم است که به ماجرای قتلهای سعید حنایی در مشهد میپردازد.

اصغر فرهادی سال گذشته با قهرمان »موفق به کسب جایزه بزرگ هیأت داوران از جشنواره کن و پیش آن هم در سال 2016 به خاطر فیلم فروشنده» جایزه بهترین فیلمنامه را از این رویداد معتبر دریافت کرد.

تعداد زیادی از مردم به معبد فرستاده شده بودند.

اولین نفری باشید که به این محتوا امتیاز میده! post

منبع : اصغر فرهادی داور جشنواره کن 2022 شد

منبع :مجله خبری abcmag
12345678910
last