جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

به جامع ترین وبلاگ اخبار شهری خوش آمدید

چگونه کاهش وزن سالم داشته باشیم؟

مجله رز / خراسان رضوی شیوع چربی در سراسر جهان در 40 سال گذشته سه برابر شده است و علاوه بر این رشد ، رژیم غذایی و تلاش برای کاهش وزن در حال افزایش است. به گفته دکتر اکسپرس ، وقتی صحبت از سالم ماندن و کاهش خطر مرگ می شود ، افزایش فعالیت بدنی …

چگونه کاهش وزن سالم داشته باشیم؟ https://rosemag.ir/2021/09/21/چگونه-کاهش-وزن-سالم-داشته-باشیم؟/ Tue, 21 Sep 2021 07:16:36 0000 مجله اجتماعی https://rosemag.ir/2021/09/21/چگونه-کاهش-وزن-سالم-داشته-باشیم؟/ مجله رز / خراسان رضوی شیوع چربی در سراسر جهان در 40 سال گذشته سه برابر شده است و علاوه بر این رشد ، رژیم غذایی و تلاش برای کاهش وزن در حال افزایش است. به گفته دکتر اکسپرس ، وقتی صحبت از سالم ماندن و کاهش خطر مرگ می شود ، افزایش فعالیت بدنی …

مجله رز / خراسان رضوی شیوع چربی در سراسر جهان در 40 سال گذشته سه برابر شده است و علاوه بر این رشد ، رژیم غذایی و تلاش برای کاهش وزن در حال افزایش است.

به گفته دکتر اکسپرس ، وقتی صحبت از سالم ماندن و کاهش خطر مرگ می شود ، افزایش فعالیت بدنی و تناسب اندام بهترین راه برای کاهش وزن به نظر می رسد. محققان می گویند استفاده از رویکردی بدون وزن برای درمان بیماریهای مرتبط با چاقی ، خطر برنامه رژیم غذایی (یویو) را نیز کاهش می دهد.

گلن گاسر ، محقق کالج راه حل های بهداشت در دانشگاه آریزونا می گوید: “ما می خواهیم مردم بدانند که افراد چاق می توانند تناسب اندام ، سالم و متناسب با هر شکل و اندازه داشته باشند.” ما دریافتیم که در فرهنگ اختلال وسواس ، این ممکن است چالشی برای برنامه های کاهش وزن باشد که بر لذت تمرکز نمی کنند و لزوماً با کاهش وزن مخالف نیستند.

سیدارتا آنگادی ، محقق دانشکده آموزش و توسعه انسانی در دانشگاه ویرجینیا گفت: “این جالب ترین چیز در مورد چربی فیزیولوژیکی است.” وزن بدن یک مفهوم بسیار ارثی است و کاهش وزن می تواند با تغییرات متابولیک قابل توجه ادغام شود و در نهایت از کاهش وزن جلوگیری کند.

چاقی با بیماریهای متعددی از جمله بیماریهای قلبی عروقی ، دیابت ، سرطان ، مشکلات استخوانی و مفصلی در ارتباط است ، اما چرخه وزن ، که معمولاً به عنوان رژیم یویو شناخته می شود ، با بیماریهایی مانند از دست دادن عضلات ، بیماری کبد چرب و … دیابت.

به گفته محققان ، افراد با تمرکز بر تناسب اندام و نه کاهش وزن ، می توانند مزایای ورزش را درک کرده و از خطرات مربوط به چرخه وزن جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است که چرخه وزن به معنای کاهش وزن و بازیابی مجدد وزن است. این کاهش و افزایش وزن در صورت تغییر رژیم غذایی مکرر رژیم یا یویو نامیده می شود.

مقررات فعلی بهداشت عمومی توصیه می کند که بزرگسالان در مجموع 150 تا 300 دقیقه فعالیت بدنی شدید در هفته (معادل پیاده روی فعال) یا 75 تا 150 دقیقه فعالیت بدنی فعال در هفته (معادل دویدن آهسته یا دویدن) داشته باشند. بودن.

گاسر می گوید: “توجه به این نکته ضروری است که فواید ورزش بستگی به میزان ورزش دارد و بزرگترین مزایا جلوتر از تلویزیون با حداقل فعالیت و شدت متوسط ​​است.” همچنین لازم به ذکر است که فعالیت بدنی را می توان در طول روز جمع آوری کرد. به عنوان مثال ، بسیاری از پیاده روی های کوتاه در طول روز (حتی به مدت دو تا 10 دقیقه) به اندازه پیاده روی های طولانی مدت برای مزایای سلامتی مفید است.

در این مطالعه ، محققان تحقیقات اخیر را برای کاهش خطر مرگ مرتبط با کاهش وزن در مقایسه با افزایش فعالیت بدن یا تناسب قلبی تنفسی معرفی کردند. کاهش خطر با افزایش آمادگی جسمانی و فعالیت بدنی همراه است که به طور مداوم با کاهش وزن داوطلبانه برتری دارد.

عوامل خطر نیز ممکن است مربوط به کاهش بیماری های قلبی عروقی مرتبط با کاهش وزن یا افزایش فعالیت بدنی باشد. متاآنالیز چندین مطالعه در فواصل زمانی مختلف در یک منطقه جغرافیایی وسیع مورد استفاده قرار گرفته است.

محققان با این واقعیت که این زمینه بشدت وابسته به تحقیقات اپیدمیولوژیک است که علت و معلول را نشان نمی دهد ، محدودیت های مجموعه تحقیقات موجود را پذیرفتند و خاطرنشان کردند که فقط آزمایشات تصادفی به استفاده از این روش محدود می شود. خواص فیزیکی در دسترس نیست. فرصت و بهینه سازی برای کاهش خطر مرگ متابولیک قلبی در گلوهای فردی.

انگادی افزود: “با این حال ، نتایج این مطالعه اپیدمیولوژیکی ارتباط قوی و سازگاری را نشان می دهد که ممکن است برای فراتحلیل مفید باشد.” در فعالیت بدنی و همخوانی ، شواهد اپیدمیولوژیک با مطالعات تجربی کنترل شده متعدد و آزمایشات نامشخص اثبات شده است ، که مکانیسم های قابل قبولی برای یافتن ثابت در تحقیقات اپیدمیولوژیک ایجاد کرده است.

این یافته ها در مجله Science منتشر شده است.

انتهای پیام

[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 2 مهر 1400 ] [ 17:03 ] [ Kameliya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]