جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

به جامع ترین وبلاگ اخبار شهری خوش آمدید

افرادی که تست آنها مثبت شده و قرنطینه را رعایت نمی‌کنند مجازات می‌شوند

رئیس ، گفت: “مردم و یک آزمایش مثبت برای انطباق با قوانین قرنطینه معرفی و مجازات نمی شوند.” به گزارش مجله رز ، در جلسه کمیته های تخصصی ستاد مبارزه با شکوه عصر پنجشنبه قبل از رئیس جمهور برگزار شد. در این مجمع ، در فصل های مربوط به کمیته های ستاد بهداشت ، اجتماعی …

افرادی که تست آنها مثبت شده و قرنطینه را رعایت نمی‌کنند مجازات می‌شوند https://rosemag.ir/2021/04/08/افرادی-که-تست-آنها-مثبت-شده-و-قرنطینه-را/ مجله رز Thu, 08 Apr 2021 14:20:25 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/04/08/افرادی-که-تست-آنها-مثبت-شده-و-قرنطینه-را/ رئیس ، گفت: “مردم و یک آزمایش مثبت برای انطباق با قوانین قرنطینه معرفی و مجازات نمی شوند.” به گزارش مجله رز ، در جلسه کمیته های تخصصی ستاد مبارزه با شکوه عصر پنجشنبه قبل از رئیس جمهور برگزار شد. در این مجمع ، در فصل های مربوط به کمیته های ستاد بهداشت ، اجتماعی …

رئیس ، گفت: “مردم و یک آزمایش مثبت برای انطباق با قوانین قرنطینه معرفی و مجازات نمی شوند.”

به گزارش مجله رز ، در جلسه کمیته های تخصصی ستاد مبارزه با شکوه عصر پنجشنبه قبل از رئیس جمهور برگزار شد. در این مجمع ، در فصل های مربوط به کمیته های ستاد بهداشت ، اجتماعی و امنیتی ، و شکوه ستاد عملیاتی استان های ملی ، شهرها و آخرین ستادها در حوزه رنگ و همچنین آخرین موارد را به آنها گفت. اقدامات به معنای دقیق تر ، زیرا بسیار عالی است ، و خود را تقویت می کند ، و اجرای دقیق دستورالعمل ها. کنترل برای مهار ، و موج جدیدی از قالب سازی در کشور ارائه شده است.

در این جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد مبارزه با شکوه ملی که ستاد مرکزی ستاد وی پیشنهاد شده است. با توجه به این اهداف و ستادهای استانی در مراکز و شهرهای ایالت سرخ با سخت کوشی تمام محدودیت های لازم را در بخش های صنفی ، مدیریت هوشمند ترافیک و کارمندان در بخش ها برای برنامه ریزی و اجرای نقش اجرایی مراقبت های جسمی لازم اعمال می کنند. به همین ترتیب برای تمام استانهایی که قرار است در آنها رعایت شود ، همه موارد لازم برای اطمینان از ایمنی لازم است.

در همان زمان ، در کمیته عالی نظارت ، با تمرکز و مسئولیت مومنان مسیحی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، نظارت دقیق بر رعایت درک روشها و معرفی افرادی که این کار را انجام می دهند ، ضروری است. مطابق با الزامات قانونی در این زمینه به این موضوع ، به عنوان آن را به مقامات مربوطه را به گرفتن مناسب است. رخ دادن.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي گزارش دهد كه آنها از نظر مثبتي تبعیت كرده اند تا زمان مجازات مقامات قرنطينه مجاز نخواهد بود.

با توجه به بحث دوم این پیشنهاد ، در وزارت راه ، شهرسازی ، با همکاری هلال احمر ، و تقویت توانایی ، متعالی جلوه دادن قدرت و مسلح بودن ، کنترل هتک حرمت انجام شده توسط فرودگاه های شلوغ و جلوگیری از تخلفات در ایمنی پایانه ترتیب ترمینال ها و پاکسازی حرکت مردم ،

همچنین انجام کارهایی در هنگام طلوع آفتاب برای مخالفت با رئیس جمهور گفت: “داشتن یک شاهد خارج از دستور آزمایش است.”

دکتر. روحانی صحبت می کند و انسجام ، معمولاً در تصمیم گیری ها و اقدامات لازم برای مدیریت تاج باید آغاز کار باشد ، افزود: عدم رعایت قوانین و مقررات تصویب شده توسط تاج ستاد ملی دلیل اصلی این است که اکنون اوضاع وجود دارد و باید ، به هر حال ، مطمئناً این تصویب وضعیت یا در چارچوب ستاد ملی دانشکده ها و م institutionsسسات نیست.

با توجه به قطعنامه این جلسه ، یک شنبه ، در همه مکانهایی که وضعیت قرمز است ، با توجه به مقررات سیاست مدیریت هوشمند محدودیت ها و به مدت 10 روز اعمال می شود ، و بدیهی است که سایر شهرها باید پروتکل محدودیت ها و شرایط را بر اساس طرح رنگ اعمال شده ..

در این جلسه همچنین تصمیم بر این شد که اصول کمیته بهداشت با همکاری دانشکده های پزشکی استان ، بیش از بیمارستان ، تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی موجود را برای ارائه خدمات به بیماران و بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب آماده و بسازد. مرض.

بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه ، تأمین مالی و پرداخت کارمندان ویژه فوق العاده حقوق وزارت بهداشت و دانشکده های پزشکی و بودجه لازم جهت تکمیل بیمارستانهای جنگی جهت اعلام آمادگی برای تأمین هزینه 13000 تخت جدید و تأمین مالی گسترده خرید داروها و تسهیلات واکسن برای داخلی و خارجی نیز یکی از اقدامات برنامه سازمان و بودجه است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اکنون دولت پر از حمایت معنوی و مادی از کادر پزشکی در سال و در مبارزه با رئیس اتحاد کوید است ، اظهار داشت: ترس به معنای معنوی به پرسنل بهداشت و پزشکی که شجاعانه و از خودگذشتگی برای تاجگذاری جنگیده اند ، بود.

دکتر. روحانی ، برای نشان دادن اهمیت و اهمیت اطلاعات ، اعزام کار عمومی و در طرف دیگر ، برای کشیشان برای دیدن اینکه ترتیب همه موارد به عنوان بخشی از آن و نیاز است ، بر این تأکید کرد: طبق برنامه ملی ضد شکوه به فساد ستادی ، شیوع ، سازمان یافته ، شفاف و منظم متمرکز خواهد شد.

پیام آخر

[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 23 فروردين 1400 ] [ 10:10 ] [ Kameliya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]