جامع ترین وبلاگ اخبار شهری

به جامع ترین وبلاگ اخبار شهری خوش آمدید

۲۰ راه خیلی ساده برای حفظ سلامتی، کمتر از یک دقیقه!

به گفته شفاف ، نیازی به صرف ساعت ها یا بهتر انجام یک شیوه فرمان چشمگیر برای سلامتی نیست. شما می توانید نجات خود را در کمتر از یک دقیقه بهبود ببخشید. فقط به طور مرتب دنبال کنید و یک دقیقه از موارد را در این مقاله اختصاص دهید خوب من رسمی با تمرین می …

۲۰ راه خیلی ساده برای حفظ سلامتی، کمتر از یک دقیقه! https://rosemag.ir/2021/03/28/۲۰-راه-خیلی-ساده-برای-حفظ-سلامتی،-کمتر-ا/ مجله رز Sun, 28 Mar 2021 12:45:13 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/03/28/۲۰-راه-خیلی-ساده-برای-حفظ-سلامتی،-کمتر-ا/ به گفته شفاف ، نیازی به صرف ساعت ها یا بهتر انجام یک شیوه فرمان چشمگیر برای سلامتی نیست. شما می توانید نجات خود را در کمتر از یک دقیقه بهبود ببخشید. فقط به طور مرتب دنبال کنید و یک دقیقه از موارد را در این مقاله اختصاص دهید خوب من رسمی با تمرین می …

به گفته شفاف ، نیازی به صرف ساعت ها یا بهتر انجام یک شیوه فرمان چشمگیر برای سلامتی نیست. شما می توانید نجات خود را در کمتر از یک دقیقه بهبود ببخشید. فقط به طور مرتب دنبال کنید و یک دقیقه از موارد را در این مقاله اختصاص دهید

خوب من رسمی

با تمرین می توانید در کمتر از یک دقیقه نخ دندان بکشید. کناره های دندان هایی که باکتری ها بسیاری از مسائل پیچیده دهان و دندان را تغذیه می کنند. بنابراین ، استفاده از نخ دندان را دست کم نگیرید ، تا بهداشت دهان و دندان بهتر شود.

نخ دندان

2 برای استفاده از دهانشویه حداقل 30 ثانیه استفاده کنید

و شستن دهانشویه وی به مدت حداقل 30 ثانیه برای همه شما دهان و دندان خود را از مواد غذایی پاک در خواص ضد باکتری مواد باز می کند.

دهان شویه

3 شروع در اوایل آب آشامیدنی

در طول چندین ساعت خواب شبانه ، بدن شما کم آب است و بنابراین بهتر است به جای چای یا نوشیدن مغز قهوه ، آب بنوشید ، روده را در کلیه ها بیدار کند.

آب آشامیدنی

4 وعده غذایی فضایی متوسط

کمی قبل از اینکه سازندگان غذا بخورند ، دو قسمت خوردند. و هنگامی که آنها به تقسیم آب دشمن خاتمه دادند ، و برای جلوگیری از هر گونه تأخیر سطح گرسنگی شما را کاهش دهد. بعلاوه ، حتی نمی توان به طور کامل غذا خورد.

مواد غذایی

برای کربوهیدرات های سالمتر تهیه کنید

این ماده به ویژه برای بهبود سلامتی و خوردن غذاهای حاوی کربوهیدرات از جمله نان ، ماکارونی ، سیب زمینی یا برخی از آنها بسیار مهم است ، و روی اولین سرکه و روغن زیتون پخش می شود. اسید به طور قابل توجهی شاخص گلیسمی کربوهیدرات ها و چربی را کاهش می دهد. به عبارت دیگر ، این به قند خون شما کمک می کند تا انرژی ذخیره شده و کاملا متعادل باشد.

کربوهیدرات

6 نوشیدنی چای سبز

برای بسیاری از انواع چای سبز ، به اندازه کافی برای لحظه زندگی ، سلامتی آنها را بهبود می بخشد. در واقع ، بر اساس یک مطالعه جدید Journal of Preventive Cardiology ، نوشیدن چای سبز سه بار در هفته برای حداقل 25 درصد با خطر کمتری بیماری های قلبی و سکته مغزی همراه است.

چای سبز

7 یک بسته سبزیجات برای

صبح و شب و برداشتن سبزیجات به جای یک دقیقه ، بدنبال تولید میوه است. یک راه آسان برای افزایش دریافت فیبر ، ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد ضد التهابی به بهبود کمک به دستگاه گوارش به پوست کمک می کند تا سطح قند خون پایدار باشد.

در میان چمن ها

8 چرا تناسب اندام تر

بدون گوش ، در صندلی او باشید ، به طوری که کمرتان صاف باشد و پاها روی زمین صاف باشد. سپس متوقف شوید. بعد از نشستن او از این کار شکایت کرد تا 10 بار تکرار کند ، تا آنجا که می توانی و در خانه نشست. یک مطالعه نشان داده است که خطر مرگ زودرس در مردان میانسالی که بیش از 26 ثانیه انجام داده اند بیشتر است ، او قادر به پایان دادن نیست.

نشسته روی صندلی

9 استخوان ها را تقویت کنید

طبق تحقیق در مجله بین المللی اپیدمیولوژی ، در حال دویدن در یک نقطه سلامت استخوان بهتر با 4٪ همراه است (در مقایسه با دویدن کمتر از یک دقیقه)

تقویت استخوان

پله ها را اجرا کنید N.

یک پله نوردی در مطالعه سال 2019 و شارژ 60 دقیقه و 20 ثانیه ای آنها سه بار در روز در هفته به مدت شش هفته و سه روز ، باعث بهبود سلامت قلب می شود.

اجرا کن!

انتهای پیام /

[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 10 فروردين 1400 ] [ 3:13 ] [ Kameliya ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]